Förlåt så mycket.

Eller vänta nu...?
Varför säger jag förlåt?
Ajuste, jag har inte bloggat på flera månader...
Men jag skyller det på kärleken, när jag blev kär kändes bloggen inte lika viktig längre.
Men men
Hur är det med er där ute i snön?

Jag hoppas med varenda liten fiber i min kropp att snön stannar till julafton! hoppashoppashoppas!

Detta har hänt sen jag skrev sist:

* Jag och Richard har 100 dagar på julafton, & han har tagit upp en stor del av mitt liv, men inte mig emot jag älskar honom så mycket.

* Skolan har väl gått sådär, just nu väntar jag bara på att få börja gymnasiet, jag har bestämt att jag ska gå Entreprenörlinjen på JohnBauer, men sen ska man ju ha ett andra & tredjeval också, vem bestämde det?

* Ku&Kören är avslutade för i år, vi har bestämt att vi ska åka till Berlin istället för London, jag skiter faktiskt i vilket, jag är lite nyfiken på båda.

* Richard ska göra dreads den 7 januari, men jag tror han kommer passa i det :)

* Ellen & jag va på stan idag och fixade klart dom sista julklapparna, så nu är dom inslagna och klara!

Det var väl det, vi hörs pussE


Vi föralltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0