Åhh jag hatar söndagar!

Tjaba, tjena & hallå idag är det söndag och jag har inte skrivit något sen i fredags. Men här kommer en rejäl uppdatering:

Fredag:

    

Bara en massa mys med Emelie, härligt! Glass & Let's Dance hör på något sätt ihop?


Lördag:



Hm denna lördagen var inte så speciell, stan med Emelie. Köpte bara en väska (bilden längst ner) men hallå vi får inte pengarna förrän på tisdag? Så det blev att prova en massa! Vid tre så tränade vi, (träningsvärk idag) och sen blev det mys med Emelie&Ellen. Sex and the city the movie, choklad & körslaget. Ny favvolåt: Heaven's on fire! Fyfan va den är bra.

Söndag:
Jag har inga bilder från denna dagen men jag har varit på konfamöte och ska kanske följa med på skidresan i mars, spännade. Jag har gått igenom en dusch på ca en timme och skrubbat mig ordentligt, mkt skönt. Jag har även försökt att fixa lite design. Jag gjorde en header och den blev jättebra men sen när jag skulle sätta in den så gjorde jag något fel så den inte syntes, jag får fråga My om hjälp :p denkommer inom en snar framtid att se ut såhär:



Imorgon får vi en ny tjej i klassen, Lisa Gustavsson från nybro, får se om jag kan fixa en bild;) Och efter skolan blir det nog att träna med Emelie.

Men sov sött så hörs vi imon, puss&hej Erica

Kommentarer
Postat av: oliviabengtsson(:

shuhu, då är inte jag ny längre xD<3

2009-01-18 @ 21:24:34
Postat av: JuliaWilhelmina

Glas och Let´s dance hör värkligen ihop! Det åt jag också ;P Kolla gärna in min blogg :D

2009-01-19 @ 12:59:43
URL: http://JuliaWilhelmina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0