People changes...

                
                                                 Agnes bli frisk, vi saknar dig!


Tjabba, Idag var det en helt vanlig dag. Issa är fortfarande sjuk, Felicia har blåa händer & jag längtar till sommaren. Dessutom har jag bestämt mig att jag ska söka till Idol nästa år, vad tycker ni om det? låter det som en bra ide'? äh skit samma jag gör det ändå ;)
Alla läxor klara för imon, finaly! Det blir helg hos pappa den här veckan med.
Jag har inte så mkt mer att säga förutom att jag snart ska gå och sova, skolan är jobbig numera!
Men hörreni, vi hörs och syns Puss&hej Erica

Kommentarer
Postat av: bbellahh

Haha nämen gud stackars Agnes hon kommer bli jättearg när hon ser denna bilden :D Så söt!

2009-01-22 @ 22:46:19
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: REBECCA

hahahha äsh släng dig i väggen bella agnes njuter av att vara med på bild det ser du väll ? ;) <3

2009-01-27 @ 11:51:42
URL: http://plasticcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0