Sömnigt värre...

Shit asså va är det för fel på mig? Jag kom hem idag typ runt fyra och gjorde mina läxor, och typ somnar? Sen när jag vaknar är klockan sju, shit  Reine ni kör på för hårt i skolan! Där va den dagen bortkastad. Så jag har därför inte så mkt att skriva.
Men iaf, dagen  va rätt okej i skolan. Ny tjej i klassen, hon sa inte så mkt men wtf det va första dagen ju!
Fick även många komplimanger för min väska, Ellen har köpt en likadan -.-
Imorgon ska jag träna & sen ska vi disikera (ngn som vet hur det stavas?) lungor& hjärtan, häftigt!
Usch vad jag hatar det här vädret, man blir så ledsen när det bara typ regnar. lite segt...
Men jag har massa läxor den här veckan ( fick omprov i spanska!) så det kan bli lite segt med uppdateringen, men jag ska göra mitt bästa!
Nu ska jag kolla lite på Idrottsgalan & sen blir det att göra idrottsläxan.
Ha en bra kväll så hörs vi, puss&hej Erica

                      
                                                               Ge mig sommar, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0