shopping i värlsklass, knappast!



tjatja, nu har jag avslutat mitt sommarjbb efter lite omständigheter, hör av er om ni vill träffas, har saknat er!
Idag åkte Ellen och jag in till stora stan och köpte kläder, eller jag köpte hon gick brevid :p
Det blev två t-shirtar (t-shirt, INTE "tischa"), en kofta och en sjal. Det mesta från Monki :)
Imon ska jag träffa Lukas :) för första gången på en evighet :p
Vet ni vad jag kom på idag? det är bara en månad kvar tills vi börjar skolan! buhuuuuu!
Den här sommaren har inte alls varit bra, den har regnat bort, den gick för fort och det är 27 juli och jag sitter och drömmer om höstkläder, bajs.
Inom en snar framtid ska jag iaf köpa en mini pc :) hittade en söt liten rosa som jag vill ha, har ni något tips på datorer? Väääääldigt tacksam om ni kunde tipsa om någon, jag är lite lost i datadjungeln just nu ;)
ha det bra så hörs vi imon :) puss&kram Erica

Kommentarer
Postat av: kajsa;)

åh, vad bra! Jaa, absolut:P Är iväg just nu men vi kan väl höras? =) Gutt<3

2009-07-27 @ 21:11:32
URL: http://kkajjsaa.blogg.se/
Postat av: FRIDA

tack söta du! :)

2009-07-27 @ 21:50:48
URL: http://fridasplace.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Oh, har du? Ja, dem är ju så underbara, bara liksom.. att se på :P

2009-07-29 @ 20:32:13
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Fille

Meeh Hallå ;P Man säger väll Tescha!? Inte Tischa? Öhm bara undrar xD Puss <3

2009-08-08 @ 00:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0