38 dagar kvar till sommarlovet!


             Pallar inte riktigt plocka fram no böckerna ;)



Först och främst: Felicia barkrot, you are my everything ;*

Och åter till ämnet, jag skrev inget inlägg igår för jag va helt slut, innebandydag you know ;)
Vi kom 3a, vann alla matcher förutom den mot lukas och dom... 8B vann mixen som vanligt, troligen kommer ingen någonsin att vinna mot dom :)

Idag så va det skola igen, inget speciellt. Dahlberg och jag satt i cafeèt medans resten av klassen hade teori i orientering, jag vet inte vad som va segast.. 
Jag funderar på att sjunga på skolavslutningen, det börjar närma sig! Jag funderar lite på Himlen är oskyldigt blå av Ted gärdestad, ngn som har ett bättre förslag?

Nu ska jag fixa designen på den här förbannade bloggen och sen ska jag försöka sätta mig med no böckerna en stund :)

Wich me good luck!  See ya ;*

Kommentarer
Postat av: K=)

Erica! den hade ja åxå tänkt mig...men jajah;) thih, hade! :D

2009-05-05 @ 19:25:52
URL: http://kkajjsaa.blogg.se/
Postat av: Filllle ;P

Mohaha xD Nu är jag nöjd (A)

2009-05-06 @ 17:59:42
Postat av: ida

måste du sjunga på svenska eller går engelska också bra ? för isf finns det ju många fina låtar på engelska också. men himlen är oskyldigt blå är jättefin (:

ha det bra

2009-05-09 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0