jag vill ha helg!

Tjaaa, det är bara onsdag och jag är redan extremt skoltrött -.-
Idag har inte hänt något spec,  jag skulle till tandis för att fixa mellanrummet mellan mina tänder men när man kommer dit så har tandläkaren "gått hem för att vårda sjukt barn" jäääääättesegt, jag fick en ny tid 29 maj.
Lukas va här idag vilket betyder att jag inte hann me så mkt mer, vi satt och kollade på Notting hill när regnet öste ner, skitmysigt! :)
Nu har jag precis duchat och ska snart börja tänka på refrängen :)
imon ska jag vara i skolköket och skala potatis -.- jag kommer dööö.
Men jag har en stoooooooor hög med no kvar som jag måste läsa så vi ses imon.
puss&hej Erica


Kommentarer
Postat av: Mickan

Fin blogg du har :)

2009-05-07 @ 14:35:47
URL: http://mickantjugoandramars.blogg.se/
Postat av: Kajsa=)

SV; thih, tack! :D

2009-05-07 @ 15:09:18
URL: http://kkajjsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0