Torsdag snart helg :)


                                    Erkänn skitsött linne?

Tjaaaa, nu är jag lite smått jätteseg så det här blir nog ett rätt tråkigt inlägg. Jag är precis klar med no:n för imon så jag ska gå och sminka av mig hoppa in i en dusch och sen gå och sova :)
Ellen och jag hade ju tänkt gå och kolla på Eric hassle som spelar i kalmar imon, men tråkigt nog va det 18 års gräns på det så det får bli en annan gång..
Idag har jag serriöst inte gjort något annat än att plugga så det finns inte så mycket mer att säga, jag kikade in på Forever21 för fem minuter sen och hittade det här linnet som bara va jättegulligt (det är från deras valentines day kollektion) :)
Nu ska jag gå in i den där duschen hörs imon puss Erica

Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh,tack så hemskt mycket!

gud vad fin blogg du har!





Frågestund på min blogg nu,kommentera gärna! :)

2009-05-07 @ 21:09:42
URL: http://mirandhha.blogg.se/
Postat av: Mickan

sv; Jaa det ska bli skönt med sommarlov :D

2009-05-08 @ 12:02:39
URL: http://mickantjugoandramars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0