tröttt...

klockan är snart halv ett och jag ska snart sova :) det blev inte så att lukas sov här inatt :(, men en annan gång.
Dagen i kort:
* Vi hade hälsodag, vilket betyde att vi bara gick & gick och sen gick vi ännu mer, gjorde massa stationer där man skulle bygga skogsoxar? Ja ni hör ju hur kul det låter -.-

* Lisa och några andra i klassen hade vattenkrig, whatever lix men sen kom hon upp bakom mig och hällde en 2 litersflaska med vatten över mig, någon ska dö! Så arg har jag fan inte varit på länge! 

* Kom hem och somnade på soffan

* Lukas kom :)

* Och nu ska jag sova, ses imon pöss♥

Kommentarer
Postat av: johanna

outfit och två snygga saker i bloggen idag!

2009-05-17 @ 22:12:59
URL: http://liveforfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0