I am, Erica Fredriksson.

Tjena! Det va länge sen, hänger du ofta här?

Jag hatar för det mesta Kalmar, men inte idag, icke sa nicke! För Erica älskar det nya cubuset vi har fått! 
Och nej, stockholmare som kan springa in och ut på Top shop hela dagarna behöver inte läsa den övre raden, men jag är överlycklig!
Jag har velat ha Cubus huuuuuuur länge som helst! :) 
Men det va en hel del folk i det nya köpcentret, jag tror vi köade i 30-40 minuter inne på cubus, men det va det värt! :)

Jag köpte lite nya kläder, ett par mörkblå sammetsleggings och två armband på BikBok, ett spetslinne och ett skärp på Cubus och ett Diamond Strength från Selly Hansen, måste få ordning på mina naglar, jag älskar Fokis naglar, jättefina!

Imon ska jag upp jättetidigt! Jag ska sjunga i kyrkan så jag ska vara där vid 9! Jag kommer döööö. Men vi har iaf
HÖÖÖÖÖSTLOV!  wünderbar :) 
Vad ska du göra på ditt höstlov? 

 
Pussar, kramar & ännu mer pussar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0