halleluja!

Tjabba! Den här dagen blir bara mer och mer onödig...
Vaknade vid fem i morse och kunde inte somna om (hör ni hur det låter?) så jag gick ner och gjorde en kopp te och somnade sedan om igen , vaknade vid halv sju och satte på Vakna med the voice, tradition att kolla på om man är sjuk! Men är det inte Erica fredrikssons vanliga otur som slår till? johodå, snacka om jag blev sur när jag upptäckte det här: 
Mamma ska byta lite kanaler & sisådär på tven så nu när jag är sjuk och allt så har dom stängt av vårt abonnemang i några dagar för att fixa detta, så för tillfället är min tv avstängd eftersom det bara går att titta då 1, 2, 4 & barnkanalen.
Har iaf fått hem lite bocker så jag kan plugga lite, alltid ett nöje!
Så får man väll vara lite smått avundssjuk på min far& bror som är i spanien just nu, 25 grader låter inte fel...
Det va det som jag hade på hjärtat just nu, syns när vi syns Puss&kram Erica

Kommentarer
Postat av: wilma

nää stackaree... Men fasen så härligt med Spanien då:O Krya påå dig;)<3

2009-02-03 @ 20:24:35
URL: http://wiilmaedbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0