Nu åker vi till Sälen!

Åhh det är typ bara fem timmar kvar nu och jag har knappt packat någonting :O. Klockan 21.00 går bussen ikv vilket betyder att jag inte kommer blogga förrän på måndag...
Idag, guuud det är typ våååååår! Va glad jag blir, eller inte bara jag utan typ alla! Det var typ över 10 + hela dagen och solen sken, underbart. Sen har vi ju världens bästa spanskalärare som lät oss sitta ute på spanskan.
Här är lite bilder från idag, får se om jag hinner peta in ett inlägg innan jag åker annars får ni ha det bäst tills på måndag!
Massa pussar&kramar Erica




Kommentarer
Postat av: Anonym

du använder aldrig foundation va? eller smink över huvudtaget? :P

2009-03-23 @ 21:35:10
URL: http://rebeckaornwigh.blogg.se/
Postat av: becka :)

du använder inte foundation va? eller smink över huvudtaget? :P

2009-03-23 @ 21:37:02
URL: http://rebeckaornwigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0